NKS dingt mee naar de NRC Charity Awards 2017 met zandkastelen

De NRC Charity Awards zijn in 2011 in het leven geroepen op initiatief van NRC en bedoeld om zowel grote als kleinere goede doelen te ondersteunen bij het bereiken van bestaande en nieuwe donateurs, vrijwilligers en ambassadeurs. Deelname aan deze awards staat open voor alle charitatieve instellingen. Elk goed doel maakt kans op een communicatiecampagne ontwikkeld door aanstormend talent van Willem de Kooning Academie. De campagne bestaat uit een printadvertentie en een banner. Vanaf 24 juli 2017 worden de campagnes van de 20 genomineerde goede doelen gepubliceerd in NRC Handelsblad en nrc.next. Vanaf dat moment kan er gestemd worden op het favoriete goede doel.

De campagne van NKS, kenniscentrum voor kasteel en buitenplaats is op 15 augustus 2017 te zien in NRC en nrc.next.

De NKS wil met deze campagne het draagvlak voor het behoud van kastelen en buitenplaatsen bij een breed publiek vergroten. Daarnaast wil de NKS donateurs werven om haar werk voort te kunnen zetten.

De NKS start op 15 augustus 2017 een crowdfunding campagne om de productie van een setje met zandvormen voorzien van een mini-informatieboekje te bekostigen. Hiermee wil NKS een nieuwe generatie spelenderwijs ‘besmetten’ met het ‘kastelenvirus’

Stemmen voor de NRC Charity Awards kan hier.